افتتاح بزرگترین کارخانه تولید صنعتی پوشاک مردانه در کشور و خاورمیانه در شهرک صنعتی پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مراسم افتتاح این کارخانه تولید صنعتی پوشاک در شهرك صنعتي پرند، اظهار کرد: همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر، ۲۴ واحد صنعتی تولیدی با ارزش سرمایه گذاری ۹۲۸ میلیارد تومان در غرب و شرق استان تهران افتتاح و بهره برداری شد.


«محمدرضا مس فروش » در مورد اشتغال زایی در این واحدهای صنعتی گفت: در مجموع این واحدهای صنعتی، حدود ۹ هزار و ۱۱۵ نفر کارگر مشغول به کار شده اند.

وی با تاکید بر ارائه مدلی کامل برای رشد صنعت در کشور اظهار کرد: از مرحله سرمایه گذاری تا تولید و بهره برداری یک واحد صنعتی در گذشته حدود ۱۰ تا ۱۸ ماه و در برخی موارد تا چندین سال نیز به طول می انجامید.

این مقام مسوول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: مشاوره متخصصان و فعالان بخش صنعت می تواند در ارائه برنامه ریزی مناسب و دقیق و رهایی از این مدل ناقص در این بخش، به دولت کمک کند.

وی همچنین بیان کرد: با وجود مشکلاتی مانند تحریم های اقتصادی، کاهش قیمت نفت، شرایط دشوار در بخش تولید و اشتغال اگر به درستی با این مسایل برخورد شود برکات قابل توجهی نصیب بخش های صنعتی کشور خواهد شد.

مس فروش با اشاره به فقدان پنجره ای واحد در بخش صنعت اظهار کرد: با وجود پنجره واحد، امکان دریافت تسهیلات و ارائه اطلاعات لازم به مشتریان، سرمایه گذاران و شرکت های درخواست کننده در قالب های استاندارد از یک نقطه واحد میسر می شود.

وی بیان داشت: در بیشتر کشورها آورده سرمایه گذاران فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد است و مابقی سرمایه از طریق سیستم بانکی در اختیار بخش تولید قرار داده می شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در این کشورها سرمایه در گردش مورد نیاز بخش های تولیدی نیز به وسیله بانک ها تامین می شود.

آیین گشایش بزرگترین کارخانه تولید صنعتی پوشاک مردانه ظهر دوشنبه با حضور« سهیلا جلودارزاده » مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست امور بانوان این وزارتخانه،

« حسن کریمی» معاون عمرانی استانداری تهران، «ابراهیم نکو» نماینده رباط کریم و بهارستان، «علی بیگی» فرماندار شهرستان رباط کریم و جمعی از فعالان بخش صنعت پوشاک در کارخانه ال سی من واقع در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباط کریم برگزار شد

منبع : ايرنا




:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');